היצירה שלי משלבת אמנות ועיצוב; שני עולמות ביניהם אני נעה מדי יום בעבודתי. אני מביעה את תחושותיי הפנימיות, תוך שימוש בטכניקות קראמיות קלאסיות בדרכים חדשניות ולעיתים קרובות שילוב אלמנטים וחומרים מדיסציפלינות אחרות המעצימים את הביטוי הקרמי כחלק מהשיח האמנותי העכשווי.

אני מושפעת מן הרקע הרב-תרבותי שלי והאירועים והמקומות אותם אני חווה בחיי.  כבת למשפחה מהגרת, מעורבת ממזרח וממערב גדלתי בבית עטוף בבליל של שפות, ריחות וטעמים. המפגש הבין תרבותי והפערים בין השניים הולידו לעיתים תחושת בלבול ותלישות ולעיתים ייחוד ושפע שעל בסיסו נבנה מאגר פריון חומרי שמלווה אותי מאז ועד היום. מעל עשור של "נדודים" באירופה הביא את היצירה שלי לדיאלוג דינאמי המושפע מחשיפה אל התרבויות סביבי, מלווה בחומרים הסטורים משפחתיים ובחיפוש אחר שורשיות.

איכויותיו הקדמוניות והראשוניות של החומר הקרמי לצד האפשרויות הבלתי מוגבלות ליישומים יצירתיים באמצעותו מרתק ומאתגר אותי. אני יוצרת בפורצלן ונרגשת כל פעם מחדש מהאיכויות הכל-כך ייחודיות של החומר: השקיפות, השבריריות ויחד עם זאת עוצמת ההנכחה והנראות שלו בחלל. אני מתרגמת דרכו את תחושותיי תוך בחינה מתמדת של המתח בין הDNA- של הזהות שלי והחיבור עם המציאות הקיומית במקומות בהן אני נוכחת בחיי.

אני מסוקרנת מהמקצב (rhythm) שנוצר באמצעות חזרות רציפות של אותן צורות ובדרך כלל מאחדת מספר רב של אלמנטים ליצור דיאלוגים שלפעמים מביאים להשלמה ולפעמים לכאוס.

 

ביוגרפיה

עבודות נבחרות

back to top