נדב שלו

עוגיות אדידס

זהר בן שש. הוא בגן חובה וניכר כי הוא מאוד מושפע מחברת הילדים – ולא רק מנוכחותם התמימה כחברים למשחק, כאנשים קטנים שחולקים איתו את אותו המרחב, אלא גם כמערך של משחקי כוחות – מי יותר גבוה? למי נפלו שיניים? למי קנו נעליים חדשות או מעיל ״כמו של גדולים״? צורות ביטוי ״רכושניות״ מופיעה יותר ויותר בשפה שלו, ברצונות שלו.

בסרט, זהר טובל בכוס תה עוגיות פשוטות תוצרת בית בצורת כוכב. הוא מכרסם אותן בזהירות ומייצר מהן את ״הלוגו״ של חברת אדידס. העוגיות הפשוטות, של פעם, מכורסמות ע״י רצונו של הילד לסמל סטטוס מודרני.

True Star

בבית אני משתדל לקיים שיגרת חיים שכוללת מגע מתמשך עם חומרים – אנחנו מטפחים גינה קטנה עם ירקות, תבלינים ופרחים שצריך להשקות, לזבל ולהחליף בשתילים וזרעים חדשים כל עונה. זהר ואני מגיעים יחד מידי פעם לפינת המיחזור של הכפר ואוספים אריזות קרטון במצב סביר, זהר בוחר את אלו שהכי מזכירות לו מוצרים שהוא מתאווה אליהם (ממתקים, קורנפלקס מתוק, צעצוע חשמלי…) ומהם אנחנו מכינים לאחר צביעה וגזירה, בעזרת תפירה ידנית פשוטה, מחברות ציור לזהר. הפנטזיה הצרכנית הופכת ל״מוצר״ השימושי.

נדב שלו

מנהל סטודיו לעיצוב גרפי המבוסס בתל אביב, ישראל. הסטודיו קיים משנת 2003 ומתמחה בהקשרים של תרבות, אמנות וספרות. במגוון רחב של פורמטים מודפסים ודיגיטליים.

 

back to top