2016: אופיר נאור 

"מאז ומתמיד עסקתי באומנות, ואל החומר הקרמי התוודעתי כבר בגיל צעיר ומיד נמשכתי אליו בשל מגוון התכונות הרחב שלו שאפשר לי טווח גדול של אפשרויות יצירה. במהלך הלימודים שלי בבצלאל נחשפתי לתחום הטכנולוגי של החומר הקרמי וגיליתי שאני מוצאת בו עניין גדול. בזמן לימודי ביצעתי מספר מחקרים חומריים שונים ואפילו ערכתי מחקר גדול על צבעוניות זיגוגים שונים בסוגי שריפות שונות. לדעתי בית בנימיני מהווה הזדמנות נהדרת לאמנים צעירים לפעול בתוך סטודיו פעיל ולראות איך הוא עובד, ולפגוש באנשים שעוסקים בתחום".

אופיר נאור | שפה אישית משלי

לפני שנה סיימתי 4 שנים של לימודי תואר ראשון במחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל. כמו רבים מהמחזור שלי הגשתי בקשה למלגת סטודיו ראשון בבית בנימיני.
כשמרסל הודיעה לי שהתקבלתי שמחתי מאוד. ועכשיו בתום שנה עמוסה בחוויות ועבודה קשה בבית בנימיני אני יכולה להגיד שהמלגה תרמה לי בהרבה אופנים.
מעבר לזה שנפלא להגיע הישר מסיום הלימודים לסטודיו מאובזר לחלוטין, התמזל מזלי גם להכיר אמני קרמיקה שבאים ללמד או להציג בבית בנימיני. יכולתי לשוחח איתם, ללמוד מהם ולראות מה הם עשו מאז שסיימו ללמוד. בנוסף כחלק מהמלגה יצא לי להיות גם אסיסטנטית בקורסים שונים והבנתי כמה אני אוהבת ללמד. ובתוך כל זה גם היה לי זמן להבין מה אני רוצה ליצור בלי מועדי הגשה ותרגילים כמו בבצלאל, לפתח כיוון משלי ושפה אישית ביצירה שלי, וללמוד יותר טוב מה אני מעוניינת לעשות בהמשך.

back to top