בוגרות.ים

סיגל ניצן, מחזור 7 ללימודי התעודה, משתפת:

"הגעתי לבית בנימיני, לפני כשלוש שנים, כשחיפשתי מקום ללמוד קרמיקה באופן מקצועי, שיאפשר לי לממש חלום. בבית בנימיני מצאתי כל מה שהייתי צריכה בשביל להיות קרמיקאית. המגוון הרחב של הקורסים, הן בקדרות- אובניים והן בפיסול ובניית יד, וכמובן טכנולוגיה, איפשר לי להעמיק ולגלות עוד ועוד על עולם החומר ועל עצמי בדרך. מכל מורה למדתי משהו, טכניקות, רעיונות חדשים ודרכים חדשות להתבוננות ולביטוי.

הדרך היתה לעיתים גם מאתגרת, נסיעות שבועיות ממצפה רמון לת"א, והיו גם רגעים של תסכול ותחושה של חוסר יכולת, אבל בזכות מרחב עבודה תומך ומעשיר ומקום שהוא באמת בית, עברתי תהליך עמוק של התפתחות אישית ומקצועית. במהלך שלושת השנים למדתי פיסול, קדרות וטכנולוגיה ועוד סדנאות מגוונות. כל המורים שפגשתי היו מקצועיים מאד, מלאי ידע ואהבה לחומר, יחד עם נדיבות גדולה לחלוק את הידע והניסיון שצברו. יחד עם הידע והתמיכה, לפני כשנה, הגיע הביטחון לפתוח סטודיו משלי, בו אני יוצרת ומלמדת.

הליווי של מסלול התעודה אפשר לעשות זום אאוט על התהליך להתבונן על המקום שבו אני נמצאת בכל רגע נתון במהלך שלושת השנים וגם מקום להתייעצות ולמידה מחוץ לסטודיו ולכן אפשר עוד נקודות מבט והיה כמו חוט שהחזיק וליווה את כל הלימודים, במהלכו התגבשה ביננו גם קבוצה תומכת, מפרה ומעוררת השראה.

פרויקט הגמר ממש עוד רגע יוצא וזה מאד מרגש אותי. אלו היו שלוש שנים מאד משמעותיות, בהם גם הכרתי אנשים נהדרים ויצרתי קשרים חדשים. תודה רבה על המרחב, תודה על נדיבות ושיתוף בידע וניסיון, תודה על אהבת הקרמיקה ואהבת האדם. תודה למרסל, תודה לרוית, תודה למורים הנהדרים ותודה לכל שותפי לדרך, מכולכם למדתי."

 ליטל קורול, מחזור 7 ללימודי התעודה, משתפת:

"לימודי התעודה בבית בנימיני הן מתנה שהענקתי לעצמי, שלוש שנים של התפתחות, למידה, צמחיה וגילוי שלא נגמרים. המקצועיות, היצירתיות, התוכן המעשיר והמגוון, הפכו את המקום לבית, מקום שכיף להיות בו, מקום שאתה ציפיתי לחזור אליו כל שבוע כדי ליצור וללמוד. וכמובן הצוות שבזכותו הקסם הזה קורה, למרסל ורוית האדיבות והאכפתיות והנכונות להיות שם תמיד ולעזור."

דקלה קדרון, מחזור 7 ללימודי התעודה, משתפת:

"הגעתי ללימודי התעודה עם ציפיות גבוהות, המציאות פגשה את הציפיות האלו ואף עלתה עליהן. בית בנימיני נתן לי הרגשת שייכות, קיבלתי ידע רב מהמורים הנהדרים, ובעיקר נהניתי מאוד בשיעורים ובסטודיו. תודה על שלוש שנים חווייתיות!"

יפה משולם-ראובני, מחזור 7 ללימודי התעודה, משתפת:

"בית בנימיני שימש בשלוש השנים האחרונות כבית שני עבורי. במסגרת לימודי התעודה בבית בנימיני נפתח בפני עולם שלם של ידע. שלל האפשרויות, מגוון מורים והגיוון בטכניקות ובדרכי הלימוד איפשרו לי בחירה ויכולת להתקדם בקצב שלי .הקורסים והסדנאות מועברות על ידי מורים מדהימים ומקצועיים שמעניקים ברצון ובאהבה מהידע שלהם לאחרים. מעבר למקצועיות, האווירה בבית בנימיני היא נעימה ומאפשרת  לייצור ולחקור בכייף. אלו היו שלוש שנים מופלאות עבורי שבהן למדתי והחכמתי, התנסתי והתאהבתי ….. ממליצה בחום ובאהבה."

ענת בר עקיבא, מחזור 7 ללימודי התעודה, משתפת:

"מסיימת השנה (2023) ללימודי תעודה בבית בנימיני. קיבלתי ה מ ו ן ידע ופרקטיקה, והעיקר, היה ממש כיף ונעים ללמוד. רווית דאגה לנו לתכנים מעניינים ובדקה איתנו בכל מפגש לגבי ההתקדמות והצרכים שלנו. ובכלל, הצוות מקצועי ונעים, והסטודנטים שאיתי נהיו גם חברים שלי. ממליצה להרשם ללימודי תעודה."

דניה מור גורן, מחזור 3 ללימודי התעודה, משתפת: 

"כשעבדתי כמעצבת גרפית ישבתי כל היום מול המחשב והתגעגעתי לעבודה עם הידיים"… "למדתי בעבר בחוג קרמיקה ורק אחרי עשור החלטתי לצלול לתחום ולהשלים לימודי תעודה בבית בנימיני". כיום דניה יוצרת ומוכרת כלים שימושיים בסטודיו בביתה שבכרמי יוסף.

back to top