הרצאות 2022-23

"מעל ומתחת לפני השטח" – סדרת המפגשים השנתית של בית בנימיני 2022-23

סדרת ההרצאות וההדגמות של בית בנימיני תפתח השנה בנובמבר ותכלול שישה מפגשים עם אמניות, אומנים וחוקרות של תחום הקרמיקה המקומית והבין-לאומית.

אחרי שנתיים של הרצאות מקוונות, אנחנו חוזרות למתכונת משולבת – הרצאות בזום והדגמות בבית בנימיני עם יוצרות ויוצרים בעלי רקע מקצועי ואישי מגוון. במהלך המפגשים יתבוננו האומניות והאומנים יחד עם הקהל על עבודות שלהם, ידונו בשאלות שונות המלוות את מערכת היחסים המורכבת בין היוצרת ליצירה, ידברו על תהליכי עבודה ייחודיים להם וידגימו שיטות עבודה.

בין המפגשים השנה הרצאות שיעסקו בהיבטים תיאורטיים של התחום – האבולוציה של עיטורי קרמיקה ועבודת המחשבת של אנשי קראפט השוקדים על יצירת חפצים שמגלמים התאמה מושלמת בין צורה לעיטור, וכן מפגש שידון בהיבטים ובמאפיינים של המקורות ההיסטוריים הייחודיים של אמנות הקרמיקה המקומית.

משתתפות ומשתתפים: עירית אבא, שלומית באומן, גור ענבר, מרסל קליין, אסנת ריצ'מן, Viola Emaldi, Johannes Nagel, Ann Van Hoey.

*הרצאות באורך של כשעה יתקיימו בזום החל מה- 20.11.2022.

** שני מפגשי הדגמות יתקיימו בבית בנימיני ויארכו שעתיים.

דמי כניסה למפגש בודד: 40 ₪ לקהל הרחב / 30 ₪ לסטודנטים של בית בנימיני והאקדמיות

עלות לסדרה: ניתן לרכוש חבילה של 6 הרצאות מקוונות ב-210 ₪ (35 ₪ להרצאה במקום 40 ₪). בנוסף, ברכישת החבילה תהיה לכם גישה להרצאה מוקלטת במקרה ולא יכולתם להשתתף (דרך חשבון gmail)- אם הפסדתם הרצאה, יש לפנות למייל.

לרכישה דרך האתר / לפרטים נוספים: 03-5182257 או [email protected]

* ההרצאות מיועדות לקהל הרחב ויש להירשם מראש

* יתכנו שינויים בתוכנית המפגשים

back to top