שיח גלריה מקוון בתערוכות 'מאון להון' ו'בית بيت'

ביום רביעי, 13/10/21 בשעה 19:30

יתקיים שיח גלריה מקוון בשתי התערוכות המוצגות בגלריה בית בנימיני: התערוכה 'מאון להון' של Boys Do Ceramics, והתערוכה "בית بيت' של קבוצת נשים יוצרות מהסדנה של רינה פלג בגלריית אום אל-פחם, השיח בהשתתפות האמנים והאוצרות.

Boys Do Ceramic הם קולקטיב אמנים שהוקם במהלך הסגר הראשון בתל אביב. הבנים מעצבים, מפיקים, מוכרים, מלמדים ומציגים אמנות קרמית, אובייקטים קרמיים ומוצרי קרמיקה. שפתם האמנותית משלבת בין עולם הפרסום והמיתוג לזה של הקרמיקה והפיסול לכדי יצירתה של אסתטיקה עכשווית ייחודית. זוהי תערוכת היחיד הראשונה שלהם.

הגלריה לאמנות אום אל-פחם מכשירה דור של נשים על מנת שיעסקו באומנות ערבית מסורתית כמו קרמיקה ואריגה. הגלריה בשיתוף פעולה עם רינה פלג יצרו "ארגז כלים" המאפשר ללמוד את רזי המקצוע הקרמי, ידע טכני ומקצועי ויחד עם זאת להתחבר מחדש אל המסורת הקרמית שלהן דרך היצירה האינדיבידואליות של כל אחת ואחת. בית בנימיני הזמין את נשות סדנת הקרמיקה מאום אל -פחם להציג את עבודותיהן בלב אזור הגלריות של תל אביב. זו הזמנה לשיח על יחסים רב תרבותיים, על מרכז מול פריפריה, על מגדר, ועל הפרשנות האישית המתבטאת בתערוכה ובוחנת את מהות המושג "בית" מנקודות מבט שונות.

על התערוכה המוצגת מאון להון / Boys Do Ceramics

על התערוכה המוצגת בית بيت / תערוכה קבוצתית

*ההשתתפות ללא עלות בהרשמה מראש

back to top